Bransoletka akwamaryn z ametystem i bursztynem.
Opis
Bransoletka wykonana jest z naturalnych kamieni: Akwamarynu, ametystu, bursztynu i Hematytów w formie przekładek.
Całość została nawleczona na trwała elastyczną wysokiej jakości linkę jubilerską .
Bransoletka posiada wygodną regulację , dzięki czemu nie ma problemu z dopasowaniem do nadgarstka idealna opcja na prezent.
Całość jest subtelne i eleganckie będzie stanowiła idealne dopełnienie do każdej stylizacji.
Każda bransoletkę wykonujemy ręcznie , dlatego jeśli nie ma tutaj rozmiaru jaki Cię interesuje , wystarczy że napiszesz w uwagach w zamówieniu na jaki obwód nadgarstka ma zostać wykonana a my zajmiemy się resztą.
Bransoletki mogą różni się nieco od siebie, ponieważ nie ma dwóch takich samych kamieni. Wszystkie kamienie jakich używamy są naturalne.
Każda bransoletka zapakowana jest w eleganckie pudełko z logo firmy, idealnym na prezent i do przechowywania bransoletek.
Wymiary :
Długość : 15cm plus przedłużka 3.5 cm.
Kamienie : Akwamaryn , ametyst, bursztyn, hemtyt
Wielkość : 6mm/ walec 1 cm/ 3mm
Materiał : elastyczna linka jubilerska, zapięcie wykonane z wysokiej jakości stali chirurgicznej nie zawiera niklu ,nie wyciera się.
Właściwości kamieni :
Akwamaryn to kamień pomagającym w realizacji pragnień. Jego piękny niebieskozielony kolor uspokaja, łagodzi i koi. Jest to także kamień ochronny podczas podróży. Sprzyja wyrażaniu siebie i odkrywaniu duchowej prawdy. Pomaga przezwyciężyć leki oraz fobię. Wzmacnia odwagę i ochrania.
Ametyst pomaga w rozwijaniu intuicji i głębokiej świadomości .Wzmacnia kreatywność i pomaga w realizacji pragnień. Sprzyja bezpiecznej podróży. Przemienia gniew w akceptację życia. Poprawia koncentrację i pomaga skupić się na nauce. Wspiera dyscyplinę i uwydatnia szczerość. Idealny kamień na stres.
Bursztyn poprawia nastrój , przyciąga radość i beztroskę. Pomaga przy braku chęci do działania, przeciwdziała depresji. Wspiera kreatywność, otwartość i spontaniczność.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.